Wednesday, March 9, 2011

jangka hayat kita ibarat loan n hirepurchase

Al-Fatihah buat cousin saya (abg helmy) yg telah kembali kerahmatullah pada 7/03/11.stiap kali berdepan dgn berita kematian, hati saya pasti bagai di siat2. nves x tentu pasal..sebab..hati sy akn berbisik2..bile time aku ni..bile ye..mcm mane...cukup ke..ALLAH...takutnye...tp yg pasti..mati itu pasti..semua akan hadapkan...

saya sebagai manusia selalu terlupa,buat2 lupa , terabaikan, sengaja mengabaikan ,amik mudah , amik remeh , dan yang pasti banyak SENGAJA dari tak sengaja untuk melakukan RUKUN ISLAM & RUKUN IMAN....takutnye...mcm mane nasib saya agaknya? mcm mane dgn ahli keluarga sya..mak , bapak , suami , adik beradik , owhHhh......semakin fikir semakin takut kn..sebab pada saya ,

TAK CUKUP...semua x cukup ni...amalan,ibadah,ilmu yg saya ada..ibarat seperti satu buih daripada bejuta2 buih dilautan.See.....kt mane letaknye sy ni agak nye..owHh....dan..dosa saya  pula ibarat berjuta2 buih dilautan selain satu buih yg saya rasa ( perasan ) amal baik saya tu..ALLAH....takutnye..takutnye...

berubah : inyaallah. sbb ini kunci pade semue ni kan?..kn?.itu titik permulaan..bukan pasa saya je kn..pada semua jugak...so..pray me to be success as i will pray for all those keluarga + saudara + sahabat + frends ya..

LOVE 

No comments:

Post a Comment