Tuesday, June 29, 2010

mencari nilai diri n kehidupan

hari selase 29 june (birthday En Emran ) ni..aku bgn pagi seawal 5.00 am..(aku ade mslh bgn ...trus nk duduk..ala2 mengelabah )...mcm tersentap..pelik!!..aku ingat dah pukul 6...aku trus cergas..segar..tp..hati ni..berat nk bgn..otak aku ligat bepikir...ari ni..same ke gn ari sblm2 ni..yg aku rase mcm agak2 meaningless skit...

aku bagun + mandi + siap + main gn batrisyia + g Offc

sampai offc , aku dpt email....tuk class cokelat yg aku mmg nk sgt2 attand..ade kosong 4/7 nie...wahHHhhh...aku rase x-cited sgt ,..x tau same ade ni permulaan baru bg aku atau ..aku mmg ade sintom yg sebelum dpt sgt lah beria2 tp bile dah dpt x minat dah..(aku harap x la ! )

email aku dpt dr ummie anisa .. kt situ ade link ke blog die ,..aku serve la..ummie ni agak ehh mmg more Islamic nye attitude..then aku pun go trough  la .....timbul rase lain kt sudut ati aku...yg mane aku pun x leh nk explain..mmg lain...

n...skrg..aku wat n3 ni...pasal aku yakin skrg..ape yg aku cari n ape yg aku nak....selame ni ade kt dpn mate..tp aku yg ignore ..rugi nye.....

-+aku nk bina balik idup aku..n aku yakin , ALLAH akan bagi aku peluang utk ape yg aku harap kn selame ni...

No comments:

Post a Comment